iPhoneography Before&After Vol.3

Bir düğün çekimi öncesi gelin ve damat ile tanışmak için deniz otobüsüne yetişmeye
çalışırken içimdeki instagramer "off bu güneş kaçmazzzzz" diye düşünmüştü. Keşke
Allah'tan başka birşey isteseymiş çünkü henüz yaz uygulamasına geçmeyen deniz
otobüsü @umitko'yu Barkırköy'de gözleri yaşlı bırakarak çekti gitti.

(FYI: 15 Haziran'dan itibaren yaz tarifesine geçildi :) Sonuç olarak ekip arkadaşlarıma
gelemeyeceğimi haber verdikten sonra, bu pozu yakaladığım  üst geçide çıktım ve gerekeni
yaptım.



Fotoğrafı düzenlerken;

1. Squaready ile 1:1 boyutunda kestim.
2. Snapseed - Drama efektini kullandım.
3. EasyTitler ile yazımı yazdım ve FX modlarından İnvert'i kullandım.
4. Son olarak da Lux efekti ekleyerek instagrama attım.

Sonuç aşağıdaki gibi oldu. Uzun zamandır böyle bir edit yapmak istiyordum. Beklediğimden güzel oldu, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder