İlk Instagram Sosyal Sorumluluk Projesi ve iPhoneography Before&After Vol.4

 Daha önce pek çok yarışma düzenlenen Instagram'da ilk defa bir sosyal sorumluluk
 projesi gerçekleştiriliyor.

Konu, milli atletimiz Nevin Yanıt'ın kendi rekorunu kırmaya çalışacağı koşuda hedefi
olan 12:59 saniye. Üniversite sınavına hazırlanırken hedeflerimizin yazılı olduğu post-it'ler
ile hem çağdaş sanata ilk adımımızı attığımız, hem de secret yaptığımız o heyecanlı günleri
unutmuş olamayız :) İşte Nevin de hedefine kilitlendiği şu günlerde motive olmak için baktığı
her yere hedefini yazıyor.

Destek olmak adına bizlerin hazırladığı, #nevinyanit ve #makeitcount hashtagleri ile
Instagram'da paylaştığı 12:59 konulu fotoğraflar da koşu alanın sonunda sergilenecek.

2010 yılında Avrupa Atletizm Yarışması'nda 100 metre engelli koşusunda 12.63
saniyelik derecesi ile Avrupa Şampiyonu olan ve bu yaz Londra'da düzenlenecek
2012 Olimpiyatları'nda ülkemizi temsil etmeye hazırlanan Nevin Yanıt'ın birazcık
desteği hakettiğini düşünüyorum.

Bu tarz spor dalları her zaman üvey evlat muamelesi görmüştür ülkemizde. Ancak
daha önce böyle olmuş olması bundan sonra da böyle olacağı anlamına gelmez.
Nevin'in gerçek başarısını desteklemek ve takdir etmek isteyenlere tek söyleyeceğim:
pamuk eller instagram’a değerli iger'lar :)

12:59 Fotoğraf Düzenlemesi

Sevgili arkadaşım Dilge geçen Pazar her haftasonu olduğu gibi Burhan Felek'te
spora davet etti. Sinsi planımdan habersiz olduğu için teklifi ilk defa reddetmeyince şoka girdi
tabii :) Neyse sabahın köründe tesislerde buluştuk ve fotoğraf çekimini yaptıktan sonra
kahvaltıya götürdüm kendisini. Sabah sporuna engel olsam da hiç bişe demedi tabii ki.
Dilge is my girl :)

Çekim sırasında formata çok uygun ama maalesef adını almayı unuttuğumuz bir koşucunun
da birkaç pozunu çektik :) İlk olarak onlardan birini paylaşıyorum.



 1. Vsco Cam ile filtre ekledim.


2.  Montage ile yuvarlak şekilde kestim.
3. Son olarak da easyTITLER ile 12:59'u ekledim ve instagrama attım.

24.06.2012
Caddebostan Sahili
Saat 10:00'da

May the force be with Nevin Yanıt :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder