Gang Family - Instagram


Zamanında birkaç instagramer tarafından kurulan grubun #gang_family tag'i sadece grup üyeleri tarafından kullanılıyordu, ne zaman ki halka açıldılar, yeni tag'ler, yeni challenge'lar ve yeni üyeler ile instagramın belki de en bilinen grubu oldular.

Dün gece yüklediğim fotoğraf ile @itazman_gf tarafından Friend Of The Day seçilmişim. Sabah notification'lara baktığımda CEO, CTO, CFO'ları ve tüm gf yönetim kurulu tarafından yapılan tebrik yorumları :) ile artık alıştığımız tacizci spamler :(  ile dolup taştığını gördüm.

Gittikçe daha sıkıcı olmaya başlayan bu duruma en kısa zamanda bir çözüm bulurlar umarım. Bu arada yorumlarınızda bi süre web sayfası kullanmamanızı öneririm. Pek çok hesap spamlerle mücadele sürecinde bu yüzden uçurulmuş. Aman dikkat!

Gang-Family grubunun instagram hesabı: gang_family

Challenge'lar, tagler ve grup hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için ise web sayfaları:
 www.gang-family.com


 

Seçilen fotoğrafımı geçen Ramazan'da Sultanahmet'te çekmiştim.
 
Düzenlerken;
 
1. Big Lens ile bir kısmını blurladım. Filtresiz kaydettim.
 
 
2. Picfx ile 1:1 oranında kestim ve PFX 500 filtresini kullandım.
 
 
 Sabah sabah bir sürü tebrik almak ne de tatlı oluyomuş ^.^
 
Thank you Gang-Family ehe!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder