iPhoneography Before&After Vol.2


Kanyon'daki vitrin düzenlemeleri (özellikle de Harvey Nichols'ınkiler) her zaman beni
benden almıştır. Ally McBeal triplerine girer ve hayaller aleminde o vitrinin hikayesinin bir
parçası olurum. Arkadaşlarımın artık beni beklemediğini farkettiğim anda ise fotoğraf
çekmeye başlarım :) Yine o günlerden birinde çekmiştim bu şahane vitrinin fotoğrafını.


 Fotoğrafı düzenlerken öncelikle Perfectly Clear ile otomatik düzeltme yaptım,


Daha sonra StripeCam ile tamamen çizgili hale getirdim ve siyah kısımları kestim,


Tiny Planet ile çizgili küçük bir mavi gezegen oluşturdum.


ve son olarak da Juxtaposer ile gezegenin üzerine fotoğrafın aslını koyup robotu
yerleştirdim ve ta daa işte instagrama attığım hali.


may the force be with you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder